سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ و بسته بندی

نظر

 

گاهی برای خرید درست و آگاهی داشتن از نیاز واقعی خودمان باید مطالعه کنیم. البته مطالعه کردن درباره خرید هر محصولی می تواند شما را در خرید یاری کند. خریدی درست خواهد بود که تمام نیازهای شما را با توجه به فاکتور های متفاوتی پاسخ دهد. فاکتور های مهم و تاثیر گذاری چون بودجه شما برای خرید و استفاده ای که شما از آن محصول دارید. باید بهترین انتخاب براساس این فاکتور ها و دیگر ویژگی ها انجام شود. کسی می تواند به شما در این خرید کمک کند که خودش از انواع جنس های محصول درخواستی تان مطلع باشد. به قول قدیمی ها دستی در کار داشته باشد. این آدم بهترین راهنمایی را برای انتخاب درست شما خواهد کرد.

سفارش انواع جعبه ها و خرید برای رستوران یا فست فود که بخش مهمی از اعتبار برند شما را شامل میشود، مهم تر از هر خرید عادی است. به همین خاطر شما باید یک مشاور در کنار خود داشته باشید. کسی که اهل این رشته باشد و بازار مقوا را بشناسد. آگاهی داشتن از انواع مقوا کمک بزرگی به انتخاب درست جنس جعبه می کند. انواع مقوا با ویژگی های متفاوتی وجود دارد. اما شما با توجه به نیاز و استفاده تان باید بهترین را انتخاب کنید. بهترین برای هر کسی متفاوت است. اما اگر بخواهیم یک دسته بندی کلی داشته باشیم، باید اول محصولی که میخواهیم را با توجه به سلیقه مان انتخاب کنیم.

بیاید باهم فرض کنیم که ما صاحب یک رستوران یا فست فود هستیم و علاقه مند شده ایم که ساندویچ ها را به شکل دیگری به مشتری ارائه دهیم.چیزی که توی ذهن ماست چیزی شبیه به جعبه ساندویچ است.خب پس با دقت به این سوالها پاسخ دهید.

ساندویچ شما قراره کجا سرو بشه؟ در خانه یا رستوران؟

آیا شما پیک هم برای غذاهاتون دارید یا افراد غذا را از شما تحویل میگیرند؟

چقدر وقت میتونید صرف درست کردن جعبه کنید؟

چقدر میتونید هزینه کنید؟

چه تعداد میخواهید سفارش دهید؟

چه مدل میخواهید سفارش بدهید؟

سبک رستوران شما چطوریه؟

ایا طراحی اختصاصی میخواهید یا طرح معمولی؟

آیا شما دارای برند هستید؟

ساندویچ شما از چه نوعی است؟سرد یا گرم؟

تمام این سوالا کمک میکنه تا شما انتخاب درست تری با توجه به نیازتون داشته باشید.فقط یادتون باشه اینا قسمتی از سوالاتی هست که شما باید جواب بدهید. اما جواب همین سوالا هم بسیار مهم اند. در آخر یادتون باشه شما به خاطر چی به بازار رفته بودید و قرار بوده چی انتخاب کنید. چون متاسفانه برخی افراد هستن که از ناآگاهی شما به نفع خودشون استفاده می کننند. به همین خاطر سعی کنید قبل از هر خریدی درباره نیازتون و محصولی که توی ذهنتونه مطالعه کنید و با افراد حرفه ای مشورت کنید.